Ons team
We stellen ons graag even voor! Bij Mama2B werken we als een klein, hecht team. We vinden het leuk om gezinnen te begeleiden, maar vooral ook om een vertrouwde plek te bieden waar je altijd welkom bent.
Linda
Janne
Ik ben Janne en werk vast bij Mama2B als verloskundige sinds okt 2022. Geboren en getogen in Strijbeek.
Alleen thuis zitten is niks voor mij. Ik ga op zoek naar gezelligheid en ben dan ook vaak omringd door familie en vrienden. Ik kan genieten van de natuur en het buitenleven. Een wandeling met de hond of het verzorgen van de paardjes vind ik fijn. Daarnaast doe ik aan pilates en woon ik samen met mijn vriend Thieu en de poes Olly in Galder. Iets waar ik enorm van kan genieten is een mooie vlotte thuisbevalling. Ik hoor vaak van andere dat ik rust uitstraal en kan dan ook vaak vrij rustig blijven in spoed situaties.
Ik vind kleinschaligheid en persoonlijke benadering dan ook erg belangrijk. Verder plaats ik zelf ook anticonceptie spiralen, en ben ik echoscopiste en doe ik de pretecho’s.
Ik krijg vaak de vraag: ‘Vind je het niet vervelend om bekenden te moeten begeleiden op je werk?’ Absoluut niet! Dat is juist iets wat ik ontzettend leuk vind. Zo heb ik meerdere geboortes mogen begeleiden van familieleden. Voor die momenten ben ik erg dankbaar.
Ik kijk er naar uit om jullie te mogen ontmoeten en voor een fijne begeleiding van de zwangerschap, bevalling en het kraambed te zorgen.
Belana
Belana heeft de combi-opleiding Verpleegkunde en Verloskunde gevolgd en studeerde in 2024 af als verloskundige. Eerst heeft ze binnen de verpleging gewerkt, maar al snel merkte ze dat haar hart echt bij het verloskundig vak ligt.
Ze is geboren en getogen in Breda en woont hier nu samen met haar vriend Justin.
Thuis is haar liefde voor planten duidelijk zichtbaar: hun appartement staat vol groene vriendjes. Daarnaast houdt Belana er ook van om nieuwe plekken te ontdekken en gaat graag op reis.
Met haar enthousiasme en nieuwsgierigheid maakt ze zich snel vertrouwd met haar cliënten. Wat ze het allerleukste vindt aan haar werk, is het opbouwen van een band met de gezinnen die ze begeleidt. Ze vindt het heel bijzonder om hen te mogen ondersteunen in zo’n mooie en bijzondere periode.
Anke
Sinds 2017 ben ik werkzaam als praktijkassistente bij Mama-2B.
Het is fijn om te werken in de praktijk met een klein en hecht team. Het persoonlijke en betrokken contact spreekt mij aan. Ik help iedereen graag met hun (administratieve) vragen.
In mijn vrije tijd vind ik het leuk om af en toe een dansje, Salsa of Bachata, te doen of ben ik achter de piano te vinden. Ik ga graag een rondje wandelen, of bij mooi weer een terrasje doen in het zonnetje.